Na een lange lastige reis, hier weer onze volgende - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Joe en Nadina Vlasman - WaarBenJij.nu Na een lange lastige reis, hier weer onze volgende - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Joe en Nadina Vlasman - WaarBenJij.nu

Na een lange lastige reis, hier weer onze volgende

Blijf op de hoogte en volg Joe en Nadina

04 November 2014 | Bolivia, Cochabamba

Anderhalve week geleden vertrokken we vanuit Cochabamba naar Santa Cruz met de auto, een rit van zo'n 10 uur. Bijna aangekomen in Santa Cruz maakten we nog een laatste stop, zo'n anderhalf uur weg van de stad. Op het moment dat we weer verder wilden gaan kwamen we erachter dat de auto niet meer startte. Uiteindelijk met een monteur erbij konden we tijdelijk doorrijden en kwamen we aan in Santa Cruz.

Na een aantal dagen wachten kwamen we erachter dat het wel een aantal weken zou duren, voordat de auto gemaakt zou zijn.

Omdat we zo lang moesten wachten, hebben we toch nog even kunnen genieten van dit mooie land. We zijn samen voor 3 dagen naar het bergdorpje Samaipata geweest, hier hebben we mogen genieten van watervallen, bergen en jungle.

Uiteindelijk besloten we terug te vliegen naar Cochabamba. En nu weer terug te zijn zullen we deze week beginnen met ons werk met Casa del Amor, een weeshuis hier in Cochabamba.