Next Chapter - Reisverslag uit Magisterio, Bolivia van Joe en Nadina Vlasman - WaarBenJij.nu Next Chapter - Reisverslag uit Magisterio, Bolivia van Joe en Nadina Vlasman - WaarBenJij.nu

Next Chapter

Blijf op de hoogte en volg Joe en Nadina

07 Oktober 2014 | Bolivia, Magisterio

Na een mooie tijd hier in Santa Cruz en het werk met de jeugd is het nu tijd om door te gaan.

We hebben mooie dingen mogen leren, en mogen zien hoe dit echtpaar hun leven apart heeft gezet voor de jeugd van deze stad.

Aan het begin leek het allemaal heel gewoon, maar op het moment dat je beseft dat deze jongens en meiden grotendeels afgewezen zijn door hun eigen ouders, en dus alleen in hun levens zijn achtergelaten, dan kijk je toch wel wat anders naar deze organisatie.

We zijn dankbaar dat we voor deze korte tijd hier deel mochten zijn van zoiets groots. Daarom willen we nog wat informatie delen en jullie aansporen om te overwegen om een van de jongeren hier te ondersteunen. Elk kind heeft ongeveer 5 sponsors nodig van zo'n 25 euro per maand. Tot nu toe heeft zo'n 45% van de jongeren de sponsors die nodig zijn. We hebben zelf hier gezien en ervaren dat het geld direct naar de jongeren gaat.

Nog wat praktische informatie:

Operation Restoration
Youth With A Mission Bolivia
Directeur: Roger Hulford
E-mail: oprest@ywambolivia.org
Website: www.ywambolivia.org.uk

En nu op naar de "next chapter" Cochabamba!

Tot snel.