Arrival - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Joe en Nadina Vlasman - WaarBenJij.nu Arrival - Reisverslag uit Santa Cruz de la Sierra, Bolivia van Joe en Nadina Vlasman - WaarBenJij.nu

Arrival

Blijf op de hoogte en volg Joe en Nadina

12 September 2014 | Bolivia, Santa Cruz de la Sierra

10 september, dinsdag middag, begon onze reis naar Bolivia.

We vlogen om 13:00 uur vanuit Amsterdam richting Panama-city, een vlucht van 11 uur. In Panama aangekomen, met in de verte al het regenwoud met de bruin-oranje rivieren, begon deze reis toch al wat door te dringen. Na 5 uur wachten op onze vlucht, gingen we nu dan echt richting Bolivia, een vlucht van 4,5 uur.

Na onze aankomst in Bolivia, om 04:00 lokale tijd, werden we opgehaald vanaf het vliegveld door Nadina haar ouders en reden we samen naar de mission home, ons verblijf de komende week.

Nu is het voor ons vooral nog even wennen aan de leefomstandigheden, de mensen en het tijdverschil. Maar boven alles uit hebben we de verwachting dat er een hele speciale tijd voor ons klaarligt.

Liefs Joe en Nadina